S E P T E M B E R

Allmänt / Permalink / 0


Nu är det oktober men här kommer en liten tillbaka blick från vårat september. Att spendera dagarna ute är något vi älskar.  Jag och Sigrid har hängt med hennes bebiskompisar och jag deras mammor en del. Mycket kaffe och lek. Sist var vi hemma hos oss och åt tacopaj och sen tog vi en promenad ner till vattnet som sedan slutade med en sista fika ute i trädgården hos. Jag har stylat om vårat hem det sista så  jag har haft fullt upp med det. Vi har även gjort massa smarriga grytor som har fått koka i timmar med egenplockade kantareller och färska kryddor i. Jag älskar grytor på hösten.  Vi har även gjort sigrids ena  mosters grav höstfin. Nu är det oktober och det känns verkligen att sommaren är över. Det är mörkare ute och luften är så himla frisk. Nu: laga mat. 
💋 
Till top